Mar. 12, 2013

Idag har jag bakat chokladmuffins med någon slags topping. Och chokladbollar :) det var första gången jag provade sockerpasta och jag känner att det kommer jag göra fler gånger. Skulle vara kul att lära sig olika saker och bli duktig på att dekorera. Vill komma på någon bra idé att göra på tårtan när jag fyller år. Men vadå? Någon som har något tips?

Här kommer en konstig bild på magen. Ska försöka ta ett bättre kort imorgon. Men är det en bebis eller sötsaker där i? Tror det är lite 50/50.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha lääskigt! I torsdags var jag och Daniel på köpis och utan en plan så går vi in på Panduro och kommer ut med både sockerpasta och exakt de formar som du köpt!
Jag tror det är menat att du och jag ska bli muffinsmorsor som gör fina bakelser ;)

2013-03-12 @ 22:33:19
Postat av: Bea

Goding! Jag är ditt största fän ;) haha! Vad gott du har bakat! :) love you

2013-03-13 @ 07:34:21
URL: http://Beatriceahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0