Bakdag!

Idag gick jag upp ur sängen ganska fort faktist.  För idag hade jag bestämt mig för att baka lussekatter :)
Så jag gjorde mig iordning lite snabbt och gick till affären och handlade lite glögg och lussekattsbak.

Jag har ju kommit i andra hand nu när det är vinter och David har köpt en ny scooter.. Så jag får ta hand om hunden. Då bestämde jag mig för att baka lite och dricka lite glögg :) Fick gå hem tidigare från jbbet igår också :) skönt!

Ikväll jobbar jag 16-23. Ska stå i baren ikväll så det blir nog kul :)


När jag nästan är klar med bullara inser jag att jag inte har ägg hemma att pensla dem med.. Så det får bli som det blir! : lägger upp bild sen om jag hinner på dem!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0