Dålig uppdatering, jag vet

Jag vet om att jag inte har varit inne på bloggen på snart en vecka men det har hänt så mycket denna vecka.

I lördags va vi iallafall ute alla tjejer :) Förfesten va hos mig. (kommer bilder längre ner)
Lördagen slutade bra och kvällen va toppen!

på söndagen jobbade jag, men efter jobbet satte vi oss och drack glögg och åt kött + tillbehör och skrattade och hade det bra.

Måndagen tatuerade jag mig på ;)

Sedan på tisdagen hade jag ett städpass på jobbet och städade  hela dagen.
På onsdagen vaknade jag med fruktandsvärd halsont och feber.  så jag fick va hemma från jobbet. Igår så gick jag till hälsocentralen och tog halsprov + blodprov och det visade att det var en vanlig förkylning.

Så ikväll är det dags för mig att jobba!! 16.30-00.00




PÅ söndag åker jag hem till Karlstad!!









Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Jag längtar efter dig <3 :D

2010-12-03 @ 15:33:55
Postat av: ida

Jag kommer imorgon kväll :)!

2010-12-04 @ 12:12:00
URL: http://idaannaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Supersnyggt Ida :D

2010-12-04 @ 15:46:52
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0