Drama

Ja, igår blev en liten fråga ett riktigt drama. Men man måste väl få stäla en fråga utan att det ska bli kaos?
tydligen inte.. ska inte fråga något mer som jag hör. Promise.

Idag är det iallafall en ny dag med nya tag. Jag har lagt ner dramat och hoppas på att andra också har det. För det va fruktansvärt töntigt.

Nu har Linda precis varit här och vi har ätit tacopaj. laktosfri&glutenfri. Supergod blev den!!

Halv 4 ska jag ner på stan och träffa Amanda. Sedan ska jag jobba till 00.30


Imorgon ska jag göra naglar igen och det ska bli underbart! Saknar att ha långa fina naglar!

Kommentarer
Postat av: Linda Rangfeldt - Med plutt i magen.

Ska DU säga, modellen :D

2010-12-09 @ 14:40:48
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker du ska kunna fråga vad du vill, utan att det blir något drama av det. Så säg inte att du aldrig kommer fråga mer, och att du lovar det. Bättre att stå på dig och fråga varför det blev som det blev efter att du bara ställt en enkel fråga. Det är ju det som är mest Dumt!

2010-12-09 @ 14:44:02
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0