En dag på stan

Idag har jag och Julia  varit på stan och köpt julklappar. Jag som inte skulle köpa något till David, då vi har sagt att vi skulle skita i det och göra något tillsammans istället.. gjorde det ändå. Tänker inte säga vad det är ifall att han läser min blogg (vilket jag inte tror). Men kan berätta på juldagen vad han fick.  På juldagen blir det kalas så det heter duga är en sak som är säker!

Det är svinkallt ute och jag ska färga håret samt ögonbryn ikväll. Köpte min en trippeltång förut också so jag ska prova sen tänkte jag :)

Jag & Julia lunchade även med en annan Julia (min Julia) på stan och här kommer en liten bild på dem :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med en dag på stan :) Jag skulle också vilja köpa julklappar till Jesper trots att vi inte ska, men jag har inga pengar haha!

2010-12-22 @ 20:32:04
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Julia

Ja Paarty ska det bli!! Det är en massa Julia du umgås med, men det är bara för att vi är så goa cch fina som du! ;) Puss

2010-12-22 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0