helgen

Igår kom pappa, bror och lillasyster upp till Gävle för att hämta mig. Vi stannade till vid Köpis och shoppade lite. Sedan satt jag och syster och sjöng i bilen hela vägen hem till Karlstad. vackert? nej men kul!

Idag gick jag upp vid 9.00 för att möta min älskade Beatrice på stan klockan 10.00. Vi shoppade lite julklappar och lite till oss själva.. Alltid lättare att köpa till sig själv när man ska köpa julklappar.. Sedan åkte vi hem till henne. Det va kul att se hur hon bor. Hon har bott där ett tag men jag har ju inte varit hemma sen September så har inte hunnit se.      saknar henne redan..

Vi kollade på lite utlandsresor;) så efter midsommar så drar vi någonstans! Vi va inne på Bulgarien men när jag sa det till David skrek han rakt ut.. dit fick jag tydligen inte åka.. men vi får se vad vi hittar på :) någonstans ska vi men vart?

Sen när jag åkte hem kom Malin hit :) vi plockade och grejade här hemma och tömde fråd osv. Hon den stackars har brutit 2 tår.. (sprang in i ett köksbord). och hon köpte tågbiljetter så hon kommer till mig dagen efter nyår :)

Och nu då ligger man i sängen och ska gå upp ca 04.45 för att åka med bussen 06.00 till stockholm :/

Och David har åkt till Malmö igen. JAG HATAR MALMÖ! eller att han jobbar där.  Vi har verkligen ett distansförhållande just nu. Det suger!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du verkar haft en mysig helg :)

2010-12-07 @ 15:06:04
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0