inte min dag..

Idag gick jag upp 04.45 för att åka med bussen som gick 06.00 till Stockholm.. När jag sitter på bussen inser jag att jag har glömt min plånbok.. och va sjukt hungrig. En hungrig Ida är inte kul.
När jag kom till Stockholm satt jag och väntade på Emma som kom i sista minut till mitt tåg så vi han säga Hej till varandra :)

Sen när jag kom hem till stationen så hämtade Linda mig så åkte vi hem och drack lite glögg och pratade om livet.

Och sen var det dags för jobb 16.30-00.30. Nu är klockan 01.15 och det är dags för mig att krypa ner till sängs.

Har idag varit tillsammans med David i 4 månader. Känns som 70 år.
Och han är som vanligt inte hemma.. börjar bli riktigt drygt att aldrig se honom!

Men godnatt på er!  Lär väl sova i 100 år nu så får se om Prinsen står och väcker mig med en kyss.
Men det händer ju inte eftersom han är i Malmö så jag kan sova ett bra tag.

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0