Jobbhelg

I helgen var det mycket jobb. Och i lördags hände det som jag har fruktat . Att någon ska trilla ner från baren när vi dansar cancan. Det hände.. Julia stod bredvid mig i dansen och helt plötsligt ser jag hur hon trillar och tittar mig i ögonen och faller ner på golvet. Chefen va snabb fram att hämta up henne samtidigt som vi andra stog kvar och funderade på vad vi skulle göra. Vi fortsatte att dansa. Sedan när vi kommer in i köket sitter min lilla gumma där och är ledsen. Sedan när jag kommer upp efter att ha bytt kläder får jag höra att hon hade svimmat och trillat av stolen i köket:( Så hon fick åka till sjukhuset och där visade det sig att hon hade fått en spricka i armen efter fallet. Så nu i 4 veckor framöver kommer hon ha gips.  Vilket kan bli snyggt till juldagens outfit ;) Hon ser hård ut. Och hon är hård för hon jobbar ändå!! love her! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0