julgran

David vet hur mycket jag vill ha en julgran till jul och han har alltid sagt att om jag vill ha en gran får jag köpa en. Okej sa jag, jag vill ha en gran och då tänker jag köpa en.
Men igår när jag kom hem från jobbet upptäckte jag först en julgranskartong och tittade sedan in i vardagsrumet. Där stog en gran!
Jag blev superglad! Så idag ska jag till Åhlens en snabbis innan jobbet och titta på lite julgranskulor och stjärnor :)

Imorgon kommer det inte bli något bloggande för jag jobbar 12-00.. Men på söndag är jag tillbaka igen. Ska iväg och fixa håret på en tjej då också.

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Fint :D

2010-12-18 @ 10:25:49
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0