Läppar

På måndag är det Lucia och då ska jag till vendelakliniken och höra lite med dem angående läppförstoring. Men vet inte om jag kan kalla det förstoring för jag vill enbart göra pyttelite så läpparna känner sig "aktiverade". Så får se va de säger.





Jag ska även fortsätta med tatueringen på måndag men vet ej om jag hinner få tillbaka min plånbok så får se hur det blir med den saken..

Nu håller jag på och gör ansiktsmask och snart ska jag göra mig iordning och sedan greja lite innan jag ska jobba igen.  Ikväll jobbar Julia så det ska bli kul :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Herre gud du som redan har så fina läppar! och stora och putiga!

2010-12-08 @ 14:07:57
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0