....

Hatar att vara så jävla svartsjuk! är så svartsjuk så jag blir galen! Men det är förstås inget som jag visar eller säger för det är bara jag som är dum i huvudet. Drömmer ju att du är med andra och enligt Tyras show betyder det att jag ej litar på dig. VILKET JAG GÖR! varför lider jag då av denna förbannade helvetes sjukdom svartsjuka?! Det värsta är att det är en speciell person som är så otroligt vacker i mina ögon som gör att jag blir ännu mer svartsjuk och henne är väl den minsta jag borde oroa mig över..? de är ju vänner.

Kommentarer
Postat av: Laila Eriksson

Men..Älskade hjärtat!! Han är ju så kär så det lyser om honom!! Nu får du spotta upp dig;-) Mamma kommer snart så vi kan träffas lite oftare och mysa. Längtar sååå efter Dig!! Kramar och sköt om dig! Älskar dig!!

P.s

Tusen tack för den mysiga kvällen när jag var hos dig D.s

2010-11-09 @ 07:14:43
Postat av: emma

Men tuttan då.. Först och främst är ingen människa på hela den här planeten vackrare än vad du är, och visst svartsjuk kan man vara för det men det är absolut inget du behöver vara. Försök tänk positivt, han har valt DIG och ingen annan, ni bor ihop och han ville att du skulle ta ett jobb där HAN bor och det betyder någonting bra.



Och sluta kolla på dumma program som med Tyra, du ska inte sitta och läsa på om en sån här dum sak som svartsjuka, utan istället försöka bli av med den. Det går, för jag har lyckats. Men försök tänk på annat när tankarna börjar svisha iväg.. Du har ingenting att vara orolig över, absolut ingenting! <3

2010-11-09 @ 08:32:22
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: emelie kristoffersson

du som är så OTROLIGT VACKER behöver väl inte vara svartsjuk? hade jag haft ditt utseende hade jag aldrig vart svartsjuk tror ja :)

2010-11-09 @ 13:49:20
Postat av: carro

ja Ida du är mycket finare om de är den jag tror du menar.. dessutom är du bra mycket vigare också så du har ännu mer fördelar..:)

2010-11-09 @ 15:39:02
Postat av: Soff

Skulle också tycka att det vore asjobbit om min pojkvän var kompis med vackraste tjejen i hela stan.. Men är dom kompisar så är dom ju det, har det inte hänt nåt innan lär det inte göra det nu heller!

2010-11-09 @ 16:13:46
Postat av: ida

svar till soff:

Nej jag vet. jag skulle ALDRIG säga åt dem att inte umgås utan säger mer att de ska ses eftersom de är vänner och jag vill inte att deras vänskap ska försvinna på grund av att han är tillsammans med mig. Men det har hänt något innan men för 100 år sedan. Men säger ju att jag är dum som tänker såhär och jag vet om det också.

2010-11-09 @ 22:16:04
Postat av: ida

haha som att jag är vig spelar någon roll?;) du är allt go du :D

2010-11-09 @ 22:17:26
Postat av: Justina

Ida, tro aldrig något annat än att det är dig han vill ha! Du har flyttat många mil för hans skull och han skulle aldrig kasta bort det ni har genom att va med någon annan! Jag känner honom inte, men av vad du berättat så litar jag på att han är en bra kille. Njut av att du bor i en ny stad med nya människor i, att du får jobba och ta hand om dig själv och framför allt får vara kär! Låt inte svartsjuka förstöra, för det gör den till slut om man inte kväver den. Jag saknar dig massa och vill bara krama om dig när jag läser att du är orolig! Massa puss o kram från Norge!

2010-11-10 @ 01:29:18
URL: http://juststina.blogg.se/
Postat av: Beatrice

gumman skärp dig !! Tänk på att svartsjuka förstör MER än vad det GER. Jag älskar dig och du är det vackraste på jorden! Puss och kram. saknar dig.

2010-11-11 @ 17:45:19
URL: http://metrobloggen.se/beatriceahs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0