Julklappar..

Vad ska man köpa för julklappar iår?
Den jag har mest problem med är Davids.. Jag vet inte vad jag ska köpa. Det är jättsvårt tycker jag.

Min egna julklapp iår blir ju tatueringen och eventuellt en annan sak. Men det märks.
Julen ska iallfall firas här uppe i Gävle med David och hans släkt. Sedan åker jag hem på Juldagens morgon för att fira lite hemma med nära och kära och sedan ska det slås klackar i taket för partaj!

Idag har jag iallafall beställt en liten söt klänning som jag har kollat på i flera månader som jag är så kär i så nu måste den bara bli min! (och den va på rean nu ;))

Denna vecka är det bara jobb tis-fre för på Lördag är det kalas på gång ;) Jag är ju så sällan ledig på en helgdag så när jag är ledig och ska ut vill jag att det ska vara lite extra så denna klänning kanske kommer på?

Det verkar inte funka att lägga upp bild på klänningen men här är länken till den:)



http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/jeane-blush-396/fia-dress-396071-33/

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin klänning! Jag vill köpa en vippig till nyår :D Men har inte hittat någon än...

2010-11-22 @ 23:21:51
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: ida

Tack :) En vippig klänning? vad är det?

2010-11-22 @ 23:45:01
Postat av: Malin andersson

Jätte fin ida :)<3

2010-11-23 @ 09:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0