Kändisar på jobbet

Ja idag va det en spännande dag på jobbet.

Först och främst var det mycket folk och mycket att göra. Jag va trött och ville bara hem..
När klockan slog 23.45 ( yes 15 min kvar innan vi stänger) då kommer en man in och pratar med Anna & scheriffen och sedan får jag höra att Björn Kjellman, Sonja Aldén, Shirley clamp, sanna nilsson och ett 20 tal skulle komma för det hade blivit fel på deras premiärmiddag så de fick ingen mat och kom till oss..

Där stog jag och anna och tänka.. Vad händer?!  okej vad gör vi nu?..
De kom in och där stog jag som ett fån typ över att se kända människor..
De började spridar rykten om att vi dansar på baren.. Ja,  vist jag och anna dansade på baren inför en tom saloon med enbart kända människor.. pinsamt, fnittrigt men superkul!

Fick dock jobba över 1 timma, men fick med mig 3 breast of chicken(de beställde för många) bra dricks och ett glatt humör hem från jobbet.

NU ska jag sova för jag har ont överallt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vilken grej :D bara sådär!



Saknar dig jääääääääääääääättemycket :(

2010-11-26 @ 15:54:26
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Ja fan det är väl aldrig fel med lite kändisar ;)

2010-12-02 @ 23:07:31
URL: http://jusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0