Måndag

Nu är det Måndag kväll och jag har precis varit på bio med Amanda. Vi såg the social network ( om hur facebook blev till). Den var inte bra tycker jag. Lång och lite dryg. Men Amanda tycjte den va intressant så det är ju upp till var och en vad man tycker.

Har nu bestämt mig för att göra tatueringen den 29onde. Va lite osäker ett tag men är nu pepp igen och det kommer bli sååå fint. Måste bara ta tag i lite träning så man kan visa upp den sen.

Har kollat på lite dansklasser som jag funderar på att ta. Saknar dansen så himla mycket!

Har för övrigt tagit ur mitt löshår.. mitt liv är förstört.. måste ha nytt.. :'(





Jag & Julia ÄLSKAR gelehallon ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Tatueringen kommer bli jättesnygg! :D Ska bli så kul att se. Jag vill också, först och främst en text på handleden och sen vill jag också ha något större, något färgglatt och något som inte är en text.. Men vaaad :D

2010-11-08 @ 21:48:10
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0