mörkt

När det börjar kännas som kväll och det blir mörkt ute det är då vi på Church street tar på oss kjolarna & hattarna för att jobba..
Idag kommer det nog  kommer lite mer gäster än igår. Om inte kanske man får sluta tidigare idag med men det tror jag ej..

Ska planera inför en åktur till hemstaden också. Eftersom mamma ska flytta upp hit måste jag rensa lite saker som jag vill ha och ej ha :)

Mina kära vän Malin Andersson blir nu ägare till våran lägenhet i Karlstad. Vilket är skönt för då kan man komma dit och känna som som hemma och umgås med henne ;)


JAG SAKNAR TURKIET TJEJER!

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Wiiiiie :) Du är alltid välkommen hem ida, saknar dig<3 Hör av dig så fort du vet att du kommer hem :D

2010-11-11 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0