Nu är det vinter

Nu är det officiellt.. det är vinter ute. Kallt och förjävligt!
Mitt hår lockar sig direkt jag går ut  så det är ingen idé att ens försöka platta det..

Dagen har varit bra iallafall Julia kom hit i morse och tittade på när jag diskade och tvättade. Sedan drack vi te och tittade på nyårsklänningar. Sen gick vi ner till stan och kikade lite. Träffade en kille som heter Jhonny på stan som jag inte har sett sen Sälen så det var kul. Sen jobbade jag men fick sluta tidigare så slutade 21.30. SKÖNT


Kommentarer
Postat av: emma

Så länge man är inomhus tycker jag det är mysigt :D Men eftersom jag pendlat mycket idag har det inte allt varit så skoj.. Haha!



Saknar dig min fina vän! Kan vi inte ses innan jul och ha julfika/pyssel? <3

2010-11-10 @ 01:10:53
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0