Redan fredag

Idag är det fredag och veckorna går så fort!

När mamma var här i onsdags så gick vi ut och käkade sedan hem för att göra ansiktsmask och bara ha det underbart. Det var jättemysigt att ha mamma här.. Och det gick bra på intervjuen som hon hade. Men nu är det bara att vänta på svar. Tjänsten ska tilldelas snarast möjligt så vi får se hur det blir.

Igår kom David hem också och det gör det omöjligt för mig att gå till jobbet. Jag vill ju bara pussa och krama på honom. Menmen drog in 750kr i drick igår så det va ok.  Idag är det so sagt fredag och David är på stan med Torras och shoppar? Och jag ska gå till jobbet om ca en timma. För övrigt så händer det ingenting i mitt liv just nu..

P.S bilderna från personalfesten ska skickas runt så får vänta på min tur innan jag kan lägga in dem ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas Laila får jobbet :D

2010-11-06 @ 10:30:51
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0