saknar

Fy vad jag saknar mitt långa hår. Det måste bli ändring på detta FORT!!

Har iallafall börjat komma på lite julklappar till David nu, men bara små saker som är bra att ha. Inget kul.
Kommer ni på något som man kan ge bort får ni jättegärna berätta!

Sen idag ska jag höra med chefen om jag får behålla mitt schema som jag har nu så jag kan börja dansa till våren!
Jag är kass på att lägga upp bilder bara för att David har min dator med sig när han åker och jobbar och jag kan inte lägga in bilder via hans dator. Det går via facebook men det tar sån tid!


På lördag är det fest & klackarna ska slås i taket!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du som är så fin!

2010-11-23 @ 16:22:50
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0