Tisdag

Idag började jag jobba klockan 10. Och min pojk åkte till Stockholm för att jobba. Så jag kysste honom adjö och gick till jobet för att städa i 7 timmar!! efter jobbet kom Julia så gick vi och köpte mat och gick hem till mig och bara tog det lugnt.

Glömde säga att Amanda bestämde dejt med trubaduren på personalfesten ;) haha

Imorgon kommer mamma hit och ska sova hos mig :) så ska vi gå ut och äta mat och umgås! Längtar efter henne!!
Hon ska nämligen på anställningsintervju på Torsdag här i Gävle så håll tummarna!


Nu ligger jag i sängen och pratar med en mycket god vän på msn. Hon berättar saker för mig som gör mig förbannad på hur man behandlar sina vänner! Skönt att jag har lämnat dramakarlstad. Skulle jag ha varit hemma hade det kokat i mig nu över flera saker som jag har fått höra. Men gumman du är bäst och hon är dum i huvudet som gjorde sådär. Men som sagt somliga av oss växer upp sakta.
Han är knäpp han med men det har vi alltid vetat ;)
 Jag älskar dig gumman<3


som en konversation på jobbet mellan mig och angel
Ida(Jolene): Har 17 (bordsnummer) fått nötter?( vi bjuder på nötter)
Julia(Angel): Nej de behöver inga det är killar. De är nötter allihoppa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Säger det samma, men samtidigt är det ju tomt att bo så långt ifrån dom man väl vill ha nära.. Visst?



Fast du har ju fått massor med vänner, jag har inte fått en enda :/

Hoppas Laila får jobbet, vad kul det skulle vara! :D

2010-11-03 @ 09:12:41
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin Andersson

Åh vad mysigt att mammi ska komma och hälsa på dig då! :D hälsa laila lycka till från mig´!! Massa kramar och pussar på dig ida <3

2010-11-03 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0