ingen flytt

Efter ett litet samtal med David beslutade vi att jag inte ska flytta. Utan ska bo kvar här hos honom (oss).
Känns dock lite konstigt, kommer nog ta ett tag att känna sig hemma som man gör hemma. Men det kommer ;)
SÅ den fina rosa vattenkokaren som jag hade köpt ger jag nu bort till Anna som flyttarpå måndag :) Förstår om David inte villha den i sitt kök :(-

Snart ska jag till jobbet och hoppas att jag får stå i baren :)
Sedan imorgon blir det tjejkväll!
och på söndag personalfest!

David har även beslutat om att ta tillbaka sitt gamla jobb i Valbo efter vintern, vilket innebär att han kommer hem varje dag! UNDERBART (L) eftersom vi bara ses på nätterna ungefär och då sover han. haha.
Jag kaske också skulle fundera på att skaffa ett dagsjobb så man kan ägna lite tid åt den man älskar?
Vill ju utbilda mig till make up artist och ngelteknolog. Men det kostar ju inte så jobbar på ända tills jag har råd med yrkesutbildingarn :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Stå på dig Ida!!!! Skitkul att ni flyttar ihop men det är ju erat kök nu, inte "Davids kök"! Behåll kokaren! :O

2010-10-29 @ 15:11:07
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: malin törngren

Vad roligt ida att du bor kvar hos han:) tror du gör ett bra väl :) skulle nog kännas tomt om du skulle flytta till eget, och är ju onädigt när ni ändå vill träffas så mycket ni kan :) hoppas du har det bra ! :)

2010-10-31 @ 18:59:05
Postat av: stina

Är så glad för din skull hjärtat! <3

2010-11-03 @ 00:13:11
URL: http://juststina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0