Jag föll med strömmen.






Ja då har även lilla jag som alltid varit anti detta med att blogga skaffat mig en blogg. Vet ej egentligen varför men det kanske kan vara kul att prova på och se vad alla andra finner så intressant med att blogga.

Jag heter iallafall Ida Anna Eriksson och är 19 år. Jag har ganska nyligen flyttat upp till Gävle ifrån Karlstad.
Här jobbar jag och har pojkvännen här. Är nuvarande inneboende hos honom men har hittat min drömlägenhet och den blir snart ledig så då hoppar jag in i den. Har redan hittat massa saker som jag ska köpa för att inreda den. Det ska bli superkul, kan knappt vänta!

Jag jobbar på Church street saloon här i gävle som servitris. Ovh hade det inte varit för David(min pojke) hade jag aldrig upptäckt det stället och flyttat hit och fått jobb där. Det var nämligen så att i somras när jag och david träffades som jag david hans kompis micke och hans tjej var på Churh street saloon och åt mat som jag föll för stället. Jag såg att servitriserna dansade cancan på baren och kände direkt att här skulle jag ÄLSKA att jobba. Sen vips nu är det en vacker dag och jag jobbar där, dansar på baren och allt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du skaffat en blogg hjärtat! Ska läsa varje dag :D

2010-10-08 @ 13:22:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0