jobb

Inatt har jag sovit underbart! vaknade flera gånger av att hjärtat pussade på mig och kramade om mig! Man kan inte sova så mycket bättre än vid hans sida!

Nu ska jag snart iväg och jobba.  15.00-01.30 jobbar jag idag. Sedan har jag börjat fundera mer och mer på om jag ska utbilda mig som nagelteknolog? Tänkte att jag ska höra med tjejen som jag gör mina naglar hos hur man finansierar sig osv inom det. Jag trivs superbra på mitt jobb men till vår/sommar skulle jag vilja ha ett 7-4 jobb som vanligt folk.

Jag inser mer och mer att jag börjar sakna alla människor hemmifrån.. Mamma, pappa och vännerna. även shoppingen som Karlstad erbjuder ;) Men jag kommer inte flytta hem för det men ska försöka planera in en tripp hem och hälsa på alla.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kanske kan åka ihop :D

2010-10-16 @ 20:14:01
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Ida

Det låter toppen:)!

2010-10-17 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0