Kallaste vintern på 1000 år? skjut mig..

Nej nu bryter jag ihop snart, kan inte sova och ligger och tittar på the voice på tv:n där de berättar att det kommer bli kallaste vintern på 1000 år. Jag vill inte föreställa mig hur detta kommer gå. Jag kommer dö rent ut sagt. ny jacka? JA! Går in och försöker beställa en nu!  Nu kommer höstångesten som man lyckas få varje år eller vad säger du Bea? enough is enough!

Idag ska jag iallafall powerwalka till stigslund fram och tillbaka från stan (tar ca 30 min dit & 30 hem).
Men jag är trött och tänker försöka sova lite till innan vovven kommer hit vid halv 10 och myser med mig en stund :) Lägger in bild på mina nya naglar i eftermidddag ;)

Här kommer före och efterbild på tjejen som jag gjorde hårförlängning på igår!:)

detta var före
efter

Fint va?:)





Kommentarer
Postat av: Emma

Blev ju asbra!! :) Idag är det jätte kallt här, borde tagit varmaste vinterjackan istället för höstkappan..

2010-10-11 @ 09:36:39
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Malin Andersson

Roligt att du skaffat blogg gumman!<3 saknar dig! Jätte fin i håret blev du :D hoppas det kan lösa sig så jag snart kan komma upp och hälsa på dig...<3

2010-10-11 @ 09:41:44
Postat av: Ida

Usch då emma! À jag har inte vågat mig ut ännu..



Det är inte mitt hår Malin;) det är jag som har gjort hår på en annan tjej:) jag saknar dig med!! <3

2010-10-11 @ 11:36:17
Postat av: Beatrice

Ja hjärtat !! Men tur att vi har varandra, och kul att du börjat bloggat så jag vet vad som händer i ditt liv :D Puss

2010-10-11 @ 16:09:35
URL: http://metrobloggen.se/beatriceahs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0