MAT!

Igår va det en tuff dag på jobbet som slutade i tårar. Det va mycket att göra plus att det försvann 500kr från min kassa som gjorde att jag blir av med 500kr i dricks.. Och sen massa annat som hände + att man va trött. Då blev jag på " snubblar jag så bryter jag ihop" humör. Och jag snubblade och bröt ihop.
Men men ny dag med nya tag sägs det. Som tur är det att Amanda jobbar ikväll med! Hon är guld värd!
Idag har jag och david med familj varit hos davids farmor för hon fyller år idag! grattis till henne!
Nu har jag lagat mat till mig och hjärtat, stuvade makkisar med köttbullar:)
Sen ska jag jobba ikväll igen som vanligt..
Imorgonn ska jag till Sandviken och fixa löshår på en tjej det ska bli kul! Hon har chihuahua valpar hemma som jag kommer gosa med som bara tusan! Sedan kommer man bli supersugen på att skaffa en liten puppy. Men hjärtat har redan en söt vovve:)





  :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad gott!!!! Det får du göra åt mig någon gång! Jag är sämst på att stuva :-(

2010-10-09 @ 17:11:20
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart gumman!:) det va supergott!!

2010-10-10 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0