Sandviken

Idag har hjärtat legat i sängen heela dagen! Vi somnade vid 4 halv 5 inatt och jag gick upp köockan halv tio. Sedan åkte jag ut till Sandviken och gjorde hårförlängning på en tjej som heter Natalie:) jag lägger upp före och efter bilder imorgon så får ni se hur det blev;) imorgon åker hjärtat till Stockholm och jobbar till torsdag vilket innebär att jag måste sova utan honom.. Imorgon ska jag även powerwalka en timma och sedan iväg och göra nagelförlängning :) nu ligger vi och tittar på TV4 på en film som heter flightplane tror jag.. Sen ska vi sova så godnatt och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas filmen är bra :) Den hade jag velat se om jag hade några kanaler.. :P



Saknar dig jätte mycket och vi måste ses snart tycker jag. Du får lägga upp bild på dina naglar också imorgon!

2010-10-10 @ 22:21:25
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Ida

Den va sådär faktist.. Men helt ok;) jag saknar dig med!!:( ja det ska jag göra!<3

2010-10-10 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0