sömn

Att sova är nog något av det bästa som finns. Det är så himla skönt! Därför tänkte jag göra det nu. Ska upp på en fortsättningskurs inom ansvarsfull alkoholservering imorgon bitti. Efter det ska jag jobba. Chefen ringde förut och sa att jag ska jobba 17-21 men han måste ha sett fel för på schemat står det 16.30-00.30 så får ringa honom imorgon förmiddag och fråga vad som gäller. Usch vad jag inte tycker om att sova ensam.. Jag saknar David brevid mig som jag kan ligga och hålla om och pussa på. Stackarn är i stockholm och jobbar och får sova i husvagn.. Men han kommer hem på torsdag igen som tur är.

Och nu har jag bestämt mig jag ska göra den där tatueringen. Så jag tänkte gå till en tatueringstudio så snart jag får tid och fråga vad den kostar så man kan börja spara pengar ;)

men nu ska jag sova!! Godnatt och sov gott!
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0