Söndag

Idag är det söndag och då är det min tjockisdag. Det innebär att jag mer elle mindre försöker att trycka i mig onyttigmat plus massa godis bara för att jag ska undvika det under veckorna. Men det är svår att låta bli alla sötsaker!
Men imorgon är det jag som går och köper ägg&havregryn som ska bli min blivande frukost! Mat och kvällsmat får jag på jobbet.

Efter jobbet igår gick jag och en tjej som heter Amanda ut och tog en öl efter jobbet. Sedan mötte jag upp David som va lagomt rund om föttera, vilket jag tyckte va ganska kul. Han mådde jättedåligt när vi skulle lägga oss men det släppte lite senare, vet ni vad han gör då? jo klockan är halv 4 och han blir hungrig och säger " Ida vill du ha pommes frittes?" jag börjar skratta och säer nej. Men han va hungrig så han gjorde pommes mitt i natten. Så go så.

Nu håller jag på att tvättar! jippie till mig!  sedan ska jag till Sandviken. Sen får vi se vad dagen erbjuder :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är som tvättar gumman! :) Bra att ni går ut och har trevligt efter jobbet, och inte bara tänker på själva jobbet utan att hinna ha kul!



SAKNAR DIG!

2010-10-10 @ 14:53:22
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Emma

Och förresten, jag vill också äta onyttigt med dig!!! Men det blir svårt om man är med i viktklubb.. :-(

2010-10-10 @ 18:56:05
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0