Stockholm

Jag har inte uppdaterat bloggen på hela veckan så nu kommer det massa bilder från Stockholm till idag :)

I Måndags var jag och Emma i Stockholm och shoppade och hade det mysigt. Men jag hittade knappt ingenting där som föll mig i smaken. Men här kommer lite bilder från dagen:)



JAG ÄLSKAR GYNNING! HON ÄR FRUKTANSVÄRT SNYGG OCH ÄLSKAR HENNES SJÄLVBIOGRAFIER!

Har nu köpt mig denna boken , har läst ego girl som hon skrev innan denna och fy vilka bra böcker. Önska jag va som henne hon har allt!




Här är då söta Emma när vi lunchade :)



Bakpotatis eller som de säger här i Gävle bakad potatis med skagenröra!! MUMMA




fint väder och fin utsikt när vi fikade :)

Sedan var det dags för mig att åka hem till Gävle igen.. Jag var riktigt trött i benen när jag kom hem och somnade som en stock!


Kommentarer
Postat av: Emma

Boken är jättebra! ;) och det är du med!!!!!!!!! <3

2010-10-27 @ 13:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0