Stockholm

Ligger nu i sängen och längtar tills jag åker till Stockholm på Måndag! Längtar efter min Emma!
Sedan ska det shoppas lite ;) Ska även beställa nya vinterjackor till mig och David på måndag! Vet bara inte vilken färg jag vill ha.. David vill ha en mörkblå och det var jag och inne på ett tag men vi kan inte ha lika dan färg det går inte! Så nu lutardet mot brun eller mörkgrön.. hjälp mig

  vilken av dem?

Nu snart ska jag gå och jobba, jobbar mellan 18-22 idag. Skönt! sen imorgon är det torsdag och då kommer hjärtat hem. fy vad denna vecka har gått fort!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar också! :D Jag kanske kan köpa någonting i alla fall ;) Hade fått lite pengar av farmor såg jag! Sen har jag ju sålt lite saker.. :)



Tycker du ska ha en mörkgrön jacka :)

2010-10-20 @ 17:37:15
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hjärtat!! Va skönt det var att få träffa dig i måndags!! Hoppas verkligen att du kommer hem och hälsar på snart... Tycker som Emma att du ska ha den mörkgröna jackan. Pussar från mamsen...

2010-10-20 @ 18:04:24
Postat av: ida

Kul mamma att du har hittat hit :) Det var kul att trädda dig med i Måndags. Ja jag har tänkt att jag ska försöka mig hemåt framöver.



Jag är jättetveksam.. vet inte om grön är min färg riktigt.. fråga fråga herren i huset också :)



Åh vad kul Emmsis!

2010-10-20 @ 23:01:58
Postat av: Emma

Svar: Boken är jätte bra, man vill knappt släppa den! :P Köp den!

2010-10-21 @ 10:07:00
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Jag har själv en kompis som har en grön och den är skitsnygg så jag rekommenderar grön :)

Och ja, Kanin-bilden är tagen på konfirmationen ;) Har en rätt snygg på Malin också :p

2010-10-21 @ 18:44:43
URL: http://jusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0