Tisdag



Klockan 09.00 var det dags att gå upp för då kom Chip hem en sväng så vi låg och myste i sängen. Världens
goaste och mysigaste vovve!

Sedan var det dags för mig att åha till tjejen som sköter om mina naglar och denna gången tog jag rosaglitter på tipparna! Det ser jättefräsch ut och är jättefint. Hon nopprade och färgade mina bryn också det var skönt att någon som kan det där fixade till dem. En annan bara nopprar lite och färgar. Men det blev helt annorlunda nu när hon gjorde det och jag är supernöjd!




Efter att jag hade gjort naglarna mötte Julia upp mig så gick vi hem till henne och åt mat och bara pratade. Det var supertrevligt :) Och varje gång jag ser henne längtar jag mer och mer tills jag vinner miljoner!! :D



HON ÄR SÅ SÖT SÅ NÄR HON GÅR UT NÄR DET REGNAR SMÄLTER HON!


Efter våran tid tillsammans åkte jag in till stan för att möta upp Amanda.
Vi var på bio och såg den nya med Julia Roberts och även Tuva Northy eller vad hon heter. Den var riktigt bra men man kände sig olyckligt kär efter filmen fast jag är otroligt lyckligt kär! märkligt..
Efter bion gick vi till jobbet (Church street saloon) och åt mat  och drack drinkar :)



Brooks&Dunn

Efter drinkarna gick vi hem var för sig och sov!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fina naglarna blev! :) Jag har i alla fall piffat till mina vanliga och tråkiga med röd färg :D

2010-10-27 @ 15:57:09
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0