Tjejkväll

Tack för ikväll tjejer! Ni är underbara och jag har haft det supermysigt! Det vill säga att vi måste göra om det! :)
Jag och Julia har även bestämt oss. And we can and we will do it!
Jag saknar min pojk mer än någonsin just nu. Vill bara krama och pussa på honom!
Nu ligger jag ovh tittar på serier och kan inte sova. Ska upp klockan 07.00 för att tvätta! hipp hipp hurray.
På måndag ska jag åka till min Emma i Stockholm och va med henne i huvudstaden hela dagen! Det ska bli hur mysigt som helst! :)




she´s hot!






Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar massor hörredu!

2010-10-20 @ 08:37:39
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Ida

Detsamma!! Det ska bli så kul!!<3

2010-10-20 @ 11:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0