Utgång

Ja idag har David köpt vinterjacka plus en stickad polotröja till vovven och fy så söt han är i tröjan! Det är ju minus rader ute nu så hunden måste ha lite kläder annars fryser han ihjäl och det vill vi inte!

Själv så ska jag ut ikväll med några tjejer från jobbet, jag är fortfarande lite tveksam på hur jag känner inför det.. vill både och.. Men känner mig så deppig idag och vet inte varför..
hjärtat är hos en vän och tittar på film han :)

Efter att ha ätit lite revbensspjäll har jag bestämt mig för att stanna hemma.. Känns som att när man har en deppdag och går ut kommer man inte kunna fokusera på annat än att få ligge i sängen.  men den 30 oktober är det  kalas och det ska bli skoj.

Säger godnatt och går och lägger mig framför Idol.

puss och kram ses på stan




mjaa detta är då mannen i mitt liv. som jag ska tillbringa hela mitt liv med har jag tänkt. Får se om han står ut med mig bara ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lilla hjärtat.. Inte visste jag att du satt ensam hemma <3 tänker på dig!

2010-10-15 @ 21:58:25
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Ida

Det gör inget gummsis:)<3

2010-10-15 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0