påskägg

Igårkväll när jag kom hem från jobbet hade min prins somnat...
Men det stog ett jättefint påskägg på mitt nattduksbord som gjorde mig glad :)

Jag börjar känna mer och mer att jag saknar Karlstad :/  Vissa dagar mer än ändra.
Jag drömde inatt att jag var i Karlstad med er som står mig närmast och jag saknar den känslan.. Att ringa ett samtal och på tio min kan vi se varandra.

Jag börjar tröttna på mitt ensamma liv nu.. David är borta och jobbar.. Jag gör inget om dagarna och på kvällarna jobbar jag..  Jag vill ha DIG vid min sida, skratta gråta och hitta på saker med dig.

Nu kom David in hit till sovrummet där jag ligger med ägget brevid och datorn på magen och frågade om vi ska åka till havet och ta en promenad. Havet ligger bara någon kilometer här ifrån.

Annars ska jag jobba idag..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Kom och umgås med mej och lillfia! Jga jobbar till 1a maj sen är jag mammaledig igen och vi hittar gärna på nå =)men förstår att du saknar dina nära vänner =( vänner är grymt viktigt! Har själv fått lära mej vilka som är de riktiga sen jag blev gravid med Elina. Men de är de riktiga som består.

Får styra upp en middag här när allt lugnat sig =)

HA en toppen helg! kram

2011-04-21 @ 23:12:13
URL: http://calibera.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kan komma till karlstad när du vill och det vet du , mina dörrar äär alltid öppna för dig gumman <3

2011-04-22 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0