Helgen

I fredags var jag,mamma mammas kille och David ute och käkade. Det var gott. Jag skulle sävnga förbi mina tjejkompisar som tittade på film hade jag tänkt. Men då blev det drinkar på drinkar. David gick hem och jag, mamma och Sonny gick till harrys.
Där blev det mer drinkar...

I Lördags jobbade jag.

Igår så var det en underbar dag.
David åkte iväg och spelade golf på morgonen och kom hem vid 12. Då hade jag inte gått upp ur sängen ännu. David åkte och handlade ingridienser till min favoritmat - pannkakor.
Jag låg fortfarande i sängen när han kom hem. han sa ligg kvar du jag säger till när maten är klar. (underbart tänkte jag)

Maten var klar och jag åt mat i soffan. Sedan blev jag liggandes i soffan. var vaken en stund sedan gjorde David middag och jag fick ej gå in i köket för han gjorde överraskning.

Maten blev klar som var gudomligt god!
Jag somnade under filmen sen..

Det var min sönddag..
Världens tråkigaste människa. Snart slut på att jobba nätter så då kommer jag bli en pigg människa igen som håller sig vaken på söndagskvällarna.

idag är det Måndag och jag har TRÅKIGT. Imrgon blir det en tur på stan med Louise.


Och i November ska vi till Milano och titta på när Zlatan sparkar på en boll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0