Aldrig nöjd

varför kan man aldrig vara nöjd över hur man ser ut?
Jag lider av detta..

Är så trött över att jag daligen tittar på massa fina tjejer och får ångest över att jag inte ser ut som dem. (vet att endel  nu tänker " lägg ner du är fin Ida". Men det spelar ingen roll för de orden går in i huvudet om omvandlas till skräp. Jag längtar tills den dagen jag vaknar upp och tycker att jag är fin, att jag duger som jag är.  Men just nu känns det dagen sååå långt borta. Det är jättejobbigt att känna såhär. Jag lever med avundsjuka på andra tjejer. hatar det.

Det ska bli så skönt att ställa sig i danssalen ikväll för när jag dansar släpper jag ALLT. Tänker inte på någonting när jag dansar. Det är underbart!



Kommentarer
Postat av: Emma

Kan berätta att det är av de här sorts inläggen jag ibland inte kollar din blogg. För du är faktiskt inte klok om det är såhär du tycker. Blir så ledsen!

2011-02-07 @ 18:17:27
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0