bajsdag

Idag är det det finaste vädret någonstin. Blå himmel och strålande sol.
Och jag är bittrare än någonsin.

Jag somnade vid ca 4 inatt och halv 9 i morse åkte David och tittade på hockey och hunden blev kvar hemma.
Jag var aptrött eftersom jag hade jobbat  15.30-01.30och ville sova men hunden ville va med David så den gnällde ylade och skällde och rev på dörren och var ett riktigt jävla monster. Och ni som känner mig (mamma vet speciellt) att om Ida är trött måste hon få sova, speciellt på mornarna.
Jag SKREK tillbaka på hunden och fick utbrott. Jag grät för jag var så trött och fick inte sova.
Så mitt humör idag är " rör mig inte för då bryter jag ihop". Tjejer vet vad jag menar med detta humöret.

Klockan 17 ska jag och David hem till mamma & Sonny på middag och det ska bli mysigt. Sedan tror jag David ska till några kompisar och titta på Brynäsmatchen.
Och jag ska vara ensam hemma och vräka godis och titta på drama?
Skulle helst vilja tända massa ljus och mysa med David, men vänner går före ibland tycker jag. Får se vad han ska göra.

Försökte ta kort på mig men ser så jäävla sur ut och kan inte le så det blir inget. Kan ta lite kort hos mamma sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

Men tuttan då, tråkigt att du har en dålig dag, men jag hoppas du fick en mysig kväll i alla fall, och god mat med mamma! :) saknar dig, hoppas du sover gott nu för klockan är efter 24!

2011-02-20 @ 00:09:33
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0