Bakis

Usch vad jag mår dåligt idag. Har fått tillägna hela morgonen sedan halv 8 på toaletten..
Men man får väl skylla sig själv när man mår så här.
Kul va det igår i alla fall, träffade nys goa tjejer :) Och två av dem har bebisar och vi gick hem till en av dem för att Carro behövde något att äta. Och då fick jag se alla söta barnkläder och allt,. JA jag längtar tills det är min tur.

Så nu ligger jag i sängen med ett glas oboy och hoppas jag ska få behålla det. Tittar på  Grease på tv:n.
Det är fruktansvärt fint väder ute idag tyvärr.. Hoppas på lika imorgon så man orkar ta sig ut..







Ring på fingret och jag är lycklig.


Kommentarer
Postat av: emma

fina duuu! och jättefin ring :D <3 grattis!

2011-02-06 @ 23:55:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0