Hittad!

Jag har hittat min sladd nu Emma så nu kan jag fota igen ;)

Jag har dansat nu och det är superhärligt!

Nu skypar jag med Pontus och vi pratar om allt från himmel till jord.

Imorse tog jag mig en kopp vanillj te som de andra mornarna ungefär.
Imorgon när jag vaknar ska jag gå och sola och försöka få lite färg på denna isblå hy.

Hoppas ni har haft en bra dag idag, min har varit helt ok.

Har även bokat in en mc donalds date med Julia imorgon. Har varit sugen på Mc donalds i 2 dagar nu!
Jag tycker vanligtvis inte om det. Har inte ätit det på något/flera år. Men imorgon ska jag trycka mig en mc feast.

Tittar på vädret nu som visar mig -19 imorgon.. fy tusan!






Och det har snöat och varit fint väder idag..

Kommentarer
Postat av: Emma

Wuhu :) gott med donken ;)

2011-02-15 @ 06:44:06
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0