Ny mobil

Behöver jag säga så mycket mer än vad bilderna visar?
Detta är gårdagen i korta drag







Sedan var mobilen PAJJ.

Så fick springa ner på stan och köpa en ny....



Så fin så.

I går efter jobbet gick jag Louise och Karin ut på krogen.
Jag kände direkt när jag klev in där att det inte var ett ställe för mig.
Vill aldrig mer dit.
Det var som att man klev in i snobbarnas värld. Smoking med fluga osv. nej inte min grej.
Men det var kul att dansa loss lite med tjejerna! :)

Idag ska jag nog sola lite och sedan gå och handla för att kunna laga något till mig och David ikväll. Men vad?!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nästan exakt sådär ser TJs mobil ut, fast inga delar av skärmen har trillat av än. Jag har tjatat på honom sen november att han ska skaffa sig en ny men han får aldrig tummen ur..

Skönt att du fått en ny nu då iaf :)

2011-03-01 @ 20:05:47
URL: http://jusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0