Nya naglar, David är hemma




Fixade ju naglarna igår och nu är detta mina egna naglar :) Hon frågade mig vad jag ville göra med dem denna gången och jag hade inte en aning så funderade på vanlig fransk manikyr. Då sa hon nej snälla ta färg (som jag brukar), okej då sa jag så hon fick göra vad hon ville och så här blev det.

Inatt kom David hem och det känns helt fantastiskt!
Imorse när vi vaknade gick vi ner på stan och beställde ringar och fikade. Vi får ringarna på fredag eftermiddag :)
Det var hur svårt som helst att välja!
Fick bli enkla silverringar från guldfynd.
Vill egentligen ha guld men svårt att välja.. Så vi sa att vi köper silver nu och så ska vi titta runt lite efter guldringar längre fram.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina :) Vart gör du dina naglar någonstans? :)

2011-02-02 @ 20:45:26
Postat av: Ida

Tack :) Jag gör dem hos en tjej som heter Linda här i Gävle.

2011-02-03 @ 10:56:53
URL: http://idaannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0