Tvättar

Gud vad jag känner mig duktig nu när jag har gått upp 07.00 för att tvätta!
När jag kommer ner till tvättstugan är det en man där som säger att torktummlaren är trasig - bajs.
Jag tycker inte om att hänga kläder som tex mjukisbyxor och handdukar, de blir så hårda.
Men bokade tvätttiden mellan 13-16 också i hopp om att den ska funka då så man kan tvätta lite till.

Jag ska träffa Julia idag och titta på alla hjärtans dag present till David. Om han ens är hemma då.

JUST DET! David ringde igår och berättade att han ska börja på sitt gamla jobb här i Gävle! Så förhoppningsvis är det bara 1 månad kvar med distansen!


Har ni sett dumma mig?
Jag älskar flickan som heter Agnes!
Hon ser en fluffig enhörning på ett tivoli och utbryter " Den är så fluffsig att jag svimmar"
Sedan när hon håller i den " Den är sååå fluffsig"
Otroligt söt unge.

Kommentarer
Postat av: emma

Dumma mig är jättebra :D

2011-02-09 @ 09:34:58
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Linda Rangfeldt - med plutt i magen

Nämen, Novalie och Nova-Lee står med på min lista också :)

2011-02-09 @ 11:08:22
URL: http://lindarangfeldt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0