Älskar skor

Jag skulle kunna köpa nya skor dagligen men det går ju inte.. Så ett par i veckan ungefär är väl lagomt?

Klickade precis hem ett par skor som jag har kikat på superlänge på nelly.com men tvekat en stund nu när de kom in igen kunde jag inte låta bli! Dom ska bli mina nya bebisar. Jag är en sådan tjej som ÄLSKAR kilklack.. Min underbara vän Linda säger att det finns ingen kille som tycker om kilklack på en tjej men då är de dumma.


Titta bara på dem.. man blir ju nästan sugen :O


För övrigt håller jag på att plugga på körkortet nu, det går helt ok! Pratade med min pappa igår och han sa att han ska hjälpa mig så jag kanske kan få min lilla peugeot 206 som jag vill ha! han är allt bra han min far. Bil&Körkort betalar han. Tack!

Kommentarer
Postat av: carro

kan få köpa min sen då:) jag funderar ju på att sälja min till våren:)

2011-01-14 @ 19:24:01
Postat av: ida

Har du en sån?:O

2011-01-15 @ 00:47:38
Postat av: carro

självklart;) dom är ju söt och väldigt lite och behändig:)

2011-01-16 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0