..

Usch vilken dag det var på jobbet igår..
Jag var supertrött och va helt borta, ja men då självklart ska man få 2 backar med glas över en som krossas så det flyger glas överallt. Det va droppen. Jag grät!

Kvällen slutade i alla fall med andra tårar, skratt tårar. Herregud så vi skrattade och höll på. Men det var härligt!

Och idag då när man vaknade var pojken hos sin farmor men sedan när han kom hem hade han köpt 2 buketter med röda tulpaner till mig. Och då sa han " Jag köpte dem för att jag älskar dig" SÅ SÖT!



Och jag ser ut som hej kom och hjälp mig idag, men jag orkar inte! Gästerna får spy när de ser mig.
för ja.. jag ska snart iväg och jobba igen.





Kommentarer
Postat av: emma

Varför skulle någon människa någonsin spy om de såg dig? Ida, seriöst. Jag blir så arg över att du är så blind, så blind. Du anar inte hur vacker du är, eller hur underbar du är. Och jag blir så ledsen för det..



Hoppas du någon dag kommer se exakt det jag, och så många andra ser när vi tittar på dig!

2011-01-23 @ 00:30:47
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0