Fy vad fin hon är

Hon är ju så fruktansvärt fin i mina ögon.. Vill se ut som henne..
Vill färga mitt hår NU! Och jag hoppas att jag ska kunna börja göra det snart.. Ska spara all min dricks och lägga det på mitt hår nu så jag kan bli ljusare!! Blir så ledsen varje gång jag tittar på henne så måste göra något åt mig själv nu.
Men den 31 Januari ska jag fortsätta på min tatuering och den kostar pengar. Ska se om den blir billigare om man blinkar lite med ögonen. Och et är mycket kvar på den att göra.. Har säkert minst en 5000kr kvar innan den är klar.

Fan vad arg jag blir på mig själv som alltid ska plåga mig genom att ens titta på henne. kommer på nya saker man kan göra med sig själv hela tiden. om man ändå bara hade miljoner.. Allt kostar ju tyvärr pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0