ja

Inatt när jag kom hem från jobbet var det någonting med David men viste ej vad. Jo lite småfull va han men det va inte det..

Efter lite kärleksfullt prat frågade han mig om jag vill förlova mig med honom för han säger att han är sådär jättekär i mig och vill inget hellre än att ha mig hela livet ut..

Min hjärna tänkte "wow, jag? why me?" men jag buttade ner honom i sängen och sa " Ja David Holmberg det är självklart! Jag älskar dig"

Då tog han fram en ring som han hade gjort under veckan i ståltråd med en liten "diamant" på. Men den är bara symbolisk sa han.

Det va lite bättre i verkligheten än hur jag förklarade det här :P

Och idag ska vi ner på stan och titta på ringar och sedan hem till hans mamma för hon fyller år idag!

vilken söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0