jobbar, saknar pojke, partysuget finns där.

Idag skulle man ha börjat jobba 17 men så messade chefen och frågar om man kan börja 15 istället. Ja vist säger man såklart. Så då va det bara att gå upp från sängen och göra sig iordning och snart gå tillbaka till jobbet.
Igår hade vi en tävling. (Den som säkjer 60 cl Jack Daniels får en Breast of chicken) I made it! Gott, lägger sig även gott på magen. Har även vunnit en valfri dessert.
Duktig jag är.

Men jag måste börja tänka på beach 2011 nu också. Men har börjat dansa igen och ska även börja träna på friskis och svettis tror jag med Jenny :)
Då blir det att träna varje dag!
Finns ju inget bättre än att gå upp på morgonen och sticka iväg och träna och sedan hem och duscha!

Min man sa i Måndags när han åkte iväg för att jobba " Jag kommer hem på fredag, och om det inte är klart då så flyger jag hem ändå"  Menmen det är som vanligt, max en vecka låter det men slutar med 1,5 vecka. Älskar honom ändå.






Funderar på att fylla i läpparna igen i april/maj.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fy på dig Ida, ingen botox!!

Vad jobbar din kille med eftersom han är borta så mycket? Förstår att det måste vara jobbigt...

Grattis till förlovningen också :)

Kram!

2011-02-01 @ 19:52:30
URL: http://jusa.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är inte botox :) Det är Juvederm och går ut efter ca 6-12 månader.

Han jobbar just nu nere i Malmö, han putsar fasader osv. (gör ytterväggar på hus) typ. Alltid lika svårt att förklara för jag vet knappt själv vad han egenligen gör. haha. Tack så mycket :) Du är väl också typ förlovad? Kram!

2011-02-02 @ 16:34:40
URL: http://idaannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0