Karlstad

Igår gick jag upp 06.00 för att åka till Karlstad över dagen. Mamma skulle till universitet och frågade om jag ville följa med och träffa kompisar. Offcourse!
Jag träffade pappa, lillasyster och min faster som jag har inte sett sen min student.
Sedan träffade jag även beatrice & Cordelia. Det va underbart att få se dem igen! Hade dock inte så många timmar på mig i Karlstad att träffa folk, men träffade endel som rörde sig på stan i alla fall.

Idag vaknade jag av mig själv tjugo i 10 och det var underbart. Tror inte att jag har drömt något speciellt inatt för jag vaknade och var pigg. Så fort jag får posten idag ska jag springa till konsum och hämta mina skor och kameran.


Köpte nya skor igår igen i Karlstad......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0