Ta tag i mitt liv

Jag har nu beslutat att ta tag i mitt liv!
1. Jag ska ta körkort (beställde nyss en PC som ska hjälpa mig med teorin, vilket jag är värdelös på)
2. Jag ska börja träna!
3. Om David får ett jobb i Gävle ska jag överväga om att kanske byta jobb så man jobbar dagtid istället för kvällstid så man får se han mer.
4. Dra ner på mitt förbannade godisätande.

Sen finns det massa andra saker som jag vill ta tag i men kommer inte på dem nu.


Idag ska jag jobba 16.30-00.30
och imorgon kommer hjärtat hem.



Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig ida <3 hoppas du har det bra!

2011-01-04 @ 14:43:40
Postat av: Emma

precis vad jag vill, ta tag i mitt liv :) du klarar det lätt stumpan :) det vet jag! <3

2011-01-04 @ 15:09:41
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0