Beatrice Åhs

Det finns en männsika som kan få mig att må så bra på ett speciellt sätt och det är Bea.
Det är min allra bästaste vän och jag älskar henne så oerhört. Vi har rest, skrattat, gråtit ihop jättemycket och man kan inte ha så kul med någon som man kan med henne.
Hon är min andra hälft och just nu gråter och blöder den delen i mig. För hon bor i Karlstad och jag här i Gävle. Jag känner verkligen mer och mer att jag kan inte leva utan henne, jag mår inte bra utan henne. Vi gjorde allt tillsammans, men nu gör vi inte det..
Jag sitter och lysnar på våra låtar och det är inte långt ifrån att man fäller en tår. Just nu vill jag bara flytta hem till henne. Helst binda fast henne i mig för jag vill aldrig vara utan henne för det SUGER.
Jag måste ta mitt körkort NU så jag kan åka till henne en gång i veckan för att få hålla om henne och vara med henne.
Jag vill bo i samma stad som henne så man bara kan ringa och säga "Hej, Ska vi ta en fika eller festa eller bara va hemma och äta kräftor och titta på film? eller boka en resa?" För det va så vi gjorde. Vi gjorde småsaker som idag betyder så mycket, när man inte kan göra det med henne nu.

Jag älskar dig Beatrice Åhs. Du är det bästa som finns och det vet jag att du vet. Saknar dig räcker inte till för att säga hur mycket jag vill ha det vid min sida.



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du har fått mig att gråta!



JAG ÄLSKAR DIG SÅ DET GÖR ONT IDA. Och jag kan kan kan verkligen inte leva utan dig. Jag har träffat dig TRE gånger sen du flyttade, hallå ??? det är inte okej. nästa lediga helg så kommer jag till dig. OK ?

2011-01-28 @ 17:24:49
Postat av: Ida

DET ÄR HELT OK! Bara att komma!!!! :) älskar dig ju!

2011-01-29 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0