semester

Snart har den första veckan på semestern gått och detta har vi gjort denna vecka.

I söndags åkte vi hem till min far och badade badtunna och drack goda drycker.




MÅNDAG

Vi började dagen med lite frukost.



David och Joline tittade på scooby doo medans jag gjorde frukost.

Sedan åkte vi in till Karlstad och shoppade och träffade Bea!


TISDAG

Vi fick för oss att ta en spontantur till kusten.
Första stopp - Strömstad.
Mamma och hennes kille + barn var också på kusten så vi slog ihop oss med dem.





Efter strömstad åkte vi vidare till Fjällbacka.





Efter måltiden spelade vi minigolf och sedan åkte vi till Uddevalla till Hotellet där vi sov.

På Onsdag morgon åkte vi hem till Karlstad igen för att jag skulle på begravning. Men vi åkte till Göteborg efter begravingen - Liseberg.
Har tyvärr inga bilder från Liseberg, vet ej varför. Det blev bara inte så.


Igår va vi i Lysekil hela dagen och spelade minigolf och gick in till Havets hus och tittade på fiskar.









Ser hemsk ut, hann inte plattahåret innan vi åkte till lysekil för jag och mamma gick och fixade våra naglar och fötter.


Det har varit en underbar vecka och än är den inte slut!!

Idag städas det.. Imorgon är det middag+ kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0